Trelleborgs FF förstärker nu teamet på sportkontoret genom Lotta Fjällström, som går in i rollen som marknads- och kommunikationschef. Lotta kommer närmast från Trelleborg AB där hon varit koncernansvarig för varumärke, marknadsföring och sociala media.

- Jag är mycket glad över att Lotta, med sin kompetens, blir en del av Trelleborgs FF. Med rollen som marknads- och kommunikationschef ökar vi vårt fokus på relationer och på våra evenemang. Genom Lotta börjar vi lagbygget även på sportkontoret, säger Mattias Kronvall, klubbdirektör i Trelleborgs FF.

I rollen som marknads- och kommunikationschef kommer Lotta Fjällström ha övergripande ansvar för samarbetsavtal och relationer med partners och kunder, för varumärket samt för att driva och utveckla evenemang.

- Jag har haft förmånen att samarbeta med Trelleborgs FF i mitt nuvarande uppdrag och vet att det är en förening med hjärtat på det rätta stället. När möjligheten nu gavs känner jag att det är en väldigt rolig utmaning där jag med min erfarenhet har mycket att bidra med. Jag ser fram emot att vara med och göra skillnad, säger Lotta Fjällström.

Lotta tillträder sin tjänst 1 mars 2022.


Skribent: Trelleborgs FF
Publicerad: 2022-02-22
Kategori: Marknad