Vill du arbeta i en föränderlig miljö där utveckling, evenemang och nätverkande blir en del av din vardag? Har du ett outtröttligt driv och ser utmaningar som något utvecklande? Är du dessutom en social talang med ett stort nätverk? Då kan du vara rätt person för oss!

Arbetsuppgifter:

I rollen som försäljnings- och evenemangsansvarig i Trelleborgs FF är din övergripande uppgift att driva försäljning, öka intäkter samt utveckla våra relationer. Du ansvarar för TFF:s relationer på företagssidan i form av sponsringssamarbeten, partnerskap och företagsevenemang. På privatsidan förväntas du ansvara för våra evenemang i form av matcharrangemang och övriga evenemang med fokus på att stärka varumärket, förbättra kundupplevelsen och öka intäkterna.

Du kommer att leda ett team på tre personer för att utveckla våra evenemang mot uppsatta mål.

Kvalifikationer och egenskaper:

Vi söker dig som har flera års erfarenhet från försäljning B2B. Gärna erfarenhet från att driva evenemang och/eller projektledning. Vidare är du van vid att arbeta i en föränderlig miljö, göra egna prioriteringar samt ta ett stort eget ansvar.

Som person är du energisk och driven, besitter social talang, är utvecklingsfokuserad, stresstålig, och ser till att få saker gjorda. Du har också ett stort eget nätverk. Det är viktigt att du under intensiva perioder kan behålla strukturen i arbetet.

Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Arbetstiderna kan variera. Kvälls- och helgarbete förekommer.

Tillträde enligt överenskommelse.

Ansökan

Ansök via Linkedin eller genom att skicka en personlig ansökan med CV till info@tff.m.se


Skribent: Lotta Lövdén Berséus
Publicerad: 26 juni, 2019
Kategori: Marknad