Vångavallen bjuder in till oktoberfest!

2023.09.27 | Herr | Emanuel Ragnar

Imorgon är det dags för ny Superettan-match på Vångavallen. Vi bjuder dig på oktoberfest!

Jönköpings Södra IF står för motståndet i denna spännande match och utanför den gröna gräsmattan så bjuder vi in till oktoberfest i tältet som öppnar redan 17:30. Notera att det enbart är tältet som öppnar tidigare, du kan alltså inte nå läktarna förrän ordinarie öppningstid 18:00. För musikunderhållningen står Simon Böös.

Tältet har Oktoberfest-tema, med livemusik och tävling. Kom klädd i lederhosen eller dirndl så har du chans att vinna färjebiljetter till Tyskland. Våra matchvärdar Trelleborgs Hamn bjuder generöst alla besökare, på hemmasektioner, på bratwurst och pretzel mot uppvisande av biljett. Detta kan du hämta ut i tältet, kiosken i norra läktaren eller på stekplatsen på torget strax innanför huvudentrén.

Biljetter till matchen köper du som vanligt på vår biljettsida.

Information om sektioner som börjar få ont om platser (27/9 16:30):
J: 27 lediga platser
L: 59 lediga platser
M: 59 lediga platser

Det betyder att vill du sitta på norra läktaren men inte på familjesektionen så är det hög tid att fixa dina biljetter till matchen. Vi ses på Vångavallen!